Thursday, February 3, 2011

Duckduckgo zet op een rijtje waarom Google search een slechte optie is

De vorige post zette ik in verkorte vorm op het Engelstalige crunchbang forum.
Cruchbang is een erg leuke distro, als je tenminste met Debian wilt werken ( ik ben zelf helemaal " in Arch" sinds ik ermee ben begonnen te werken, een jaar geleden). Het Crunchbang forum forum is vaak boeiend, grappig en informatief.
Er ontstond een boeiende discussie, maar waarom ik hier nu op terug kom is dat iemand deze link in die discussie inbracht: http://donttrack.us/

Dit is een bijzonder sterk betoog en ik daag iedereen uit die meent, dat de bezwaren tegen Google search overdreven worden, er kennis van te nemen. Het bevat allerlei links naar artikelen die de feitelijke betrouwbaarheid van de diensten van Google logenstraffen.

No comments:

Post a Comment